Lala pathway

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, December 13, 2012

Pergi Dulu...

Andaikata aku pergi dulu...
aku terpikir apa akan jadi dengan FB aku? Gambar2 aku, adakah orang akan kenang, dan sedih2 semacam.
Status2 update aku, semestinya jadi kenangan.
Of course takda sape tahu password aku.

Twitter? apa akan jadi dengan sume tweet2 tu? adakah segala hamburan tweet tu akan jadi telepati dosa pahala aku kat alam kubur nanti? Mungkin ada tweet2 yang menyinggung mana2 hati.
Korang pernah terfikir tak pasal suma2 ni? *termenung sejenak.

Suma tu buat aku terpikir, bila Noji cerita kawan kepada kawan dia meninggal masa accident. Mati di tempat kejadian. Ada keluar dekat  Sinar Harian baru2 ni. Sedih, melihat FB kawan kepada kawan Noji tu.
DP dia gambar masa dia kecik dulu, cover photo plak gambar dia ngan parents dia. Kawan2 tak putus2 melawat profile dia dan aku sedikit sebanyak membayangkan apa akan jadi pada FB aku kalau aku pergi dulu.

Mati itu adalah rahsia, takkan lewat seminit mahupun awal sesaat pun. Kalau boleh, bila aku da mati nanti, akan ada seseorang tolong privatekan semua gambar2 aku. Biarlah gambar hasil seni fotografi aku je jadi tatapan atau rujukan untuk sahabat taulan. dan biarlah profile aku jadi tempat untuk kawan2 singgah untuk melepaskan rindu dan al-fatihah mungkin =)

Twitter aku? Aku pun tak tahu nak buat kat Twitter. Kat situ banyak luahan perasaan hati aku untuk Benji.

dan Oh Lala Land ni? Macam mana?
tak bertuan lah dia nanti? Aku putuskan, blog ni biarlah disini. Sesungguhnya, ada jugak sesuatu untuk dikenang bila aku da tiada di dunia ni.

Ceritera Oh Lala Land biarlah jadi kenangan suka duka kita sama2 nantikan :)




nota kaki: memikirkan insan yang dipercayai untuk memberitahu password2 aku ni. :)

1 comment: