Lala pathway

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Saturday, March 31, 2012

JOM HEBOH! vs Renang Sampai Hangus!

hi guys!
assamualaikum dan salam saayam! <3
so, this weekend, very hectic!

ari jumaat ada training renang dari pukul 10 pagi sampai pukul 12 =.="
at the same time, ada Jom Heboh woo kat Stadium Gong Badak, (tapi kiteorg panggil Stadium runtuh, oleh kerana stadium tu memang runtuh pun.. haha!)

aku memang nak g Jom Heboh, sebab i haven't go any Jom Heboh at Terengganu yet, :D
pergi Jom Heboh bukan nak aim target pada artis smarties, tapi pada Goody2 bag yang agak2 sedang menari2 depan mata ni haa.. *sambil kunyah Snek ku dalam mulut.

last2, tadi pukul 8:30 pagi aku and another my 4 girlfriends da siap2 ready nak g Jom Heboh,
kiteorg pergi awal pagi sebab tahu da, petang mesti PANAS + CROWDED!





ni dalam pukul 9 lebih, tapi aku da rasa panas gile, da la time ni muka da burn sebab renang semalam.
*mata aku sangat sepet.



last time, Jom Heboh kat Dataran Shah Bandar.



kiteorang bekpes ngan Maggi!
Sajian Kebahagian, hee~
ye la, bangun2 pagi, terus pergi Jom Heboh.
tup2, ada Maggi free, rembat le.. :P
skirt aku tu, agak2 leh sapu sampah tak, =.=
so, lepas makan Maggi, da top-up tenaga skit, *hup hup hup semangat nak shopping!
barulah kiteorang tour, window shoopping. Fist booth, kiteorg pergi Maggi...

check it out~^_^

ni 1st goody bag aku rembat! antara makanan ruji seorang pelajar

Syafa, Kak Timah & Noji 


SNEK KU!! unfortunately, there's no Tam2 inside, just Mimi.

Next, we met Ribena! ehehe, aku tak tersedar aku tertutup mata Ribena tu. :P

its seriously HOT! nia few goody bags. :D

graffiti. aku + Nuyu + Wawa <3
Masa ni dalam pukul 10.30 pagi, tapi da rasa panas gile.

Berat gile barang2, hoho!


so, ni je aku sempat tangkap kat Jom Heboh, hehe! ada lagi satu beg Ribena.
5 all of them. hehe!
tempat2 macam ni memang selalu ada masalah parking kan?
nasib kami datang awal, senang je nak park kete,
masa aku nak balik, aku tengok sorang pakwe ni susah payah nak kluakan moto dia tersumbat, makwe dia plak da macam bengang, nak2 time panas. aish! kesian dorang.

len kali, park elok2, ish3... kesian orang nak klua payah..=.="
(kalau da macam ni sesak, aku rela tak pergi Jom Heboh)


RENANG!
BREATHING! ^^,
FLOATING =)
FROGGING =.="
KUAK DADA *.*
(makin lama, makin payah sob sob)

pool kat sini tak de bumbung, so memang sunburn la kan~, balik jer dari Jom Heboh,
pukul 2 petang training sampai pukul 6.

pool kat depan ni depth  2M SAHAJA, pastu yang kat depan sana 4.2M
yang tu untuk dive and Palapes.

pakai la banyak mana sunblock pun, nak masuk kolam kena mandi dulu..=.="
(tapi aku ngelat, bilas tak sampai 10 saat terus masuk pool, haha)
UMT still have ethics, haha!
so, jangan mimpi nak skodeng cuci mata!

ni la geng2 aku,
merangkak2, bertatih2 belajar renang...haha! lucu!
kami tempah kelas ni 2 hari, so.. just girls je la yang ada. hoho takde la segan mana ye dak! :D

belajar renang, in case orang2 tersayam lemas, boleh la tolong selamatkan. :P
da nama pun Sains Samudera.. :D


nota kaki: weekend ni sangat busy, sebab weekend depan, da start cuti pertengahan sem.
every moments is always an oppurtunity.
do something if you wanna succeed, dont just sit,talk, and pray. it won't work.
challenge urself, try something new, overcome ur fear. make ur days! :)
have a nice day! <3



No comments:

Post a Comment