Lala pathway

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Friday, March 2, 2012

Tulip menari-nari depan mata..

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum, salam sayam... =)


 gambar ehsan google

this is TULIP. 
well my mom loves tulips too... <3

Tulip... tulip...tulip...
sometimes, we love something for no reason...
orang kata Mawar itu wangi, durinya tajam,
orang kata Melur itu harum dan suci,
orang kata Cempaka itu indah kuning berseri,
orang kata Bunga Raya itu bersejarah memberi erti,
orang kata Allamanda itu tampak mewah sekali
tapi pada aku,
Tulip itu membawa tuah dan kedamaian..
memberi rasa cinta kepada Pencipta.

dari aku kecik, sampai ke besar.. aku admire dengan bunga Tulip ni 
*tiba2 aku rasa aku curang dengan blackrose, :P
tulip ni lain dari bunga lain, kadang2 nampak macam bunga plastik pun ye jugak..

ehsan google
i wish, one fine day,i can see and touch tulip. Amsterdam femes dengan bunga Tulip. 
t lepas honeymoon kat AlHambra terus pergi sane la.. ^^,(eii berangan tah pape!)
weee~ pastu shoot bunga Tulip banyak2~ hoho~

gambar ehsan google.

gambar ehsan google

Tulips ada a few colours, tapi yang paling aku suke warna dark violet tulips and soft pink tulips <3


desktop gwa, haha! ^^,

nota kaki:
aku selalu mintak, satu hari nanti, aku boleh bawak sugarmummy aku jalan2 kat Amsterdam tengok Tulips.
before she closes her eyes... i will.... InsyaAllah..
<3



No comments:

Post a Comment