Lala pathway

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, February 15, 2012

widSkyline: Ketam Menari2~

tiba2 ketam menari2 depan aku,
petang tadi aku pergi makan Megi Ketam,
pergh~ sedap2!
makan2, hobi di masa senggang, sambil bina badan, hee~ :P


maunye ketam tak menari2 depan aku, ni haaa.. besar gile ketam!
haa, siap ada playar lagi nak kopek2 isi ketam, hoho!
bukan ada ketam je, LALA + SOTONG + UDANG...hoho
time nak order Megi Ketam, nanti dorang akan tanya, nak Ketam Laut atau Ketam Nipah.

pepeperrghh! Megi Ketam + Laici Susu
aku pilih Ketam Nipah, erm, Ketam Nipah isi dia manis2 sikit.. hoho~ *menari2 itu ketam! wow!


macam2 ada, bukan stakat ketam je Mak Cemah!
haaa, sapa teringin nak strok, amalkan makan selalu, haha!
mana tak kena strok, seafood sume tu, nak2 makan KERANG bakar plak, hoho~

pergh! sugardaddy aku, macam nak cabut gigi je, :D

woho! isi ketam!
kedai ni femes2! sampai orang KL datang kedai ni, nak makan Megi Ketam.
Kedai ni dekat Dungun, area sekolah IMTIAZ. kalau datang, jangan segan silu jemput aku skaki, eheheh!

ni dia...~ 
nota kaki:
kalau trasa nak makan kat kedai ni, nak makan Megi Ketam, sila jangan pakai cun2, nanti comot gak, Bollok bok gok kekgi, haha! kalau trasa nak dating, jgn order Megi Ketam *malu nak godek2 ketam ngan playar depan pakwe, haha!

chill! have a nice day.. ^_^

4 comments: