Lala pathway

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, February 21, 2012

versi hati tisu. lagu Kitaro in playlist.

As i'm running on the track, i can feel a few tears rolling down my check. *sambil2 urut kaki lenguh lari td. :D
Thank god, it's night, so no one knows that i'm crying.
yeah, tonight is the 2nd night aku jogging kat kompleks sukan.
after class, 8-10pm.. aku tukar baju, and
headed to kompleks sukan. its quite tiring, but i enjoy it.

it just....
er...i don't know how to start writing, but i know, i need to burst it out!
to feel better. :)

ntahpehapela aku hati tisu sangat. (cet! lari2 pun leh nangis).
tapi...tapi....tapi...
hurm... FB disappointed me.
i'm not telling this is FB's fault, NO! but it is the people. yeaa the people. :)
mereka tak kenal aku kot, so don't simply judge me, and please don't make s*&# to me!

i'm not expecting anything from em,
i'm not expecting them to believe what i say.
i expect, NOTHING. :)

aku tak tau kenapa aku sedih,
syok tu syok gak, kene gula2 ngan orang, (ye la at least aku da wat dorang hepi, ada bahan something to joke around) tapi, don't be too much. OVERacting kutuk2 aku, mamposkan aku, caittt!
selaluuuuu aku kena, seriously. it always me. >.<
(biasanya aku tak tacim kene gula2 sejuta kali pun, tapi arini.. HATI TISU PLAK!)

kalau tak suka aku, bagitau je la. actually aku tersangat annoying, irritating my eyes, indeed.
aku boleh blah. and aku akan betol2 blah, kalau dia keep repeating the same silly things!
arghh!! *muka kerut2. maybe ni antara hint2 yang mereka tak suka aku bercampur dengan kalangan mereka.

aku tak suka marah orang sebenarnya, ianya sangattttt tak cool marah2. (hon2 kereta pun x cool sebenarnya :P)
aishh~~ aku pun tak tahu ape aku melalut malam2 buta ni...

remember, whatever it is, how annoying you are, how irritating you are, how much you break my heart,
how much you hurt my feelings, you are my friend,
and always will be... :)

ingat, Friendship Never End. sampai mati, sekali aku anggap ko kawan, selamanya ko kawan aku, kawan.

nota kaki: it is not a good entry to be read. sebarang kecederaan perasaan adalah tanggungjawab sendiri.
blog aku sukati aku la nak tulis ape.. :PPPPPP (bweekk!)



No comments:

Post a Comment