Lala pathway

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Friday, February 17, 2012

Autoshow @ UiTM Dungun - Panas ceng2!



Assalamualaikum, Salam sayam....
tadi siang aku pergi ATS moto kat UiTM Dungun.
mula-mula aku plan nak gi dengan moto, tapi memandangkan 
tunggangan aku tak de road tax (sob3 sugardaddy aku ckp geran hilang)..
jadi aku tumpang bestfren aku pegi ngan kete,
pastu follow abang dia and the other Turtle Crew ke destinasi!
yang syok nyer~ *tangan di dada mata ke atas.
aku terjumpe dengan 'adik2' TLRC! :D
bullseye! instinct aku tepat sekali!
anyway, aku terjumpa dengan Farid, Ewan and Rustam. :D
yang bestnya, dorang ingat aku lagi tua dari dorang. Taik kuceng betol, Farid tu tak caya aku muda dari dia,
last2, aku iakan saja bila dia cakap umur aku 24, :D hehehe~ *pui, tua kot aku ni, hoh!
aku sebenarnya, tak minat sangat ATS, sbb
1. ATS mesti buat tengah2 panas, (aish matahari betol2 atas kepala!)
2. ATS mesti ramai lelaki (ye, aku malu lelaki ramai2.)
3. ATS wat aku jelez *heh, tunggu la aku kaya, aku wat lagi cun, gang2! tumbuk meja!


please, kindly click on the picture to ease you to view em. :)
sort of the summary of the day.
aku dapati, motor yang baru2, ramai lelaki, jadi aku pergi ke motor2 lama, macam VESPA ni, tak ramai sangat lelaki2 muda. hehe~ :D (tu pasal aku tak malu skit nak pose hoho~)
yeah, yang atas moto tu, bestfren aku :)

owner moto ni lelaki. (bagi free aku tak nak naik moto ayu ni kot.. :D )

ni moto abang member aku(smart2) - Fais

ada jugak rim macam tu, :D


tua muda sume ade..

jurassic park ni, smart. menggoda auw!

aku fokus pada TMNT, smart2~

smart, Cadburry tu..
haaa... 
dulu aku guna moto Honda Cub 70 tau ulang alik pergi skolah (cool kan awek macam aku! hhaaha)
mula2 ramai kot gelak aku bawak moto Honda Bulat ni pegi skolah,
tapi lama2, bila dorang penat, dorang berenti la gelak.. :)
tak salah pun bawak moto cabuk gitu.
siap ada orang nak beli lagi moto tu ngan aku, *geleng2 kpala
tapi, mana aku nak jual, 
motor Honda Bulat tu sentimental value bagi sugardaddy n sugarmummy aku,
moto zaman percintaan mereka dulu, 'HArdoww~~' :D



sound system, and also a yellow eyewear.. pheww!
RETRO, ada a few moto retro2 ni yang terdapat 2,3 buah saja kat Malaysia. rare.

muka tak khacak takpe, janji smart! :D
untung le, tak payah susah2 nak polish tayar da.. hoho~


banyak betol mata dia.


aku amik gambar ni, sebab payung tu menggoda,, auw auw!

from the left, Ewan (Justin Bieber dude!) , Farid Yed2, Rustam  Tam2 (oke, Tam2 memang lagi best dari MIMI)
ARTIS TLRC (Terengganu LCians Rider Community) :D

pink nyer Mak Ngah!

moto ni nampak cool jugak.

THE WINNER~ moto dia ni memang slalu menang,
moto lawa, tapi takleh pergi jauh, manje sangat.. :D

Jurassic Park
On the other side.

Melayu - Cina - India.
Moto pun macam Bola Sepak, dengan moto, ada club2 tanpa mengira bangsa.
Ultras Melayu tu, wujud tanpa mengira bangsa.
Itulah jati diti, kita berkongsi minat yang sama, 
tanpa mempersoalkan tentang, bangsa, agama atau warna kulit.
1 Malaysia, Proud to be Malaysian. <3 



nota kaki: nasib baik aku pakai jeans, dan bukan skirt. Haha! mengom!
you know what, aku teringin nak wat airbrush motor LC135 aku dari mula2 beli lagi, hooho
tapi tak buat2 lagi. and, Plant Vs Zombie and Oreef (pokok2 menjalar) airbrush seems interesting! :D kan? ^.<








No comments:

Post a Comment