Lala pathway

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Sunday, February 26, 2012

Ujang Oh Ujang!

Assalamualaikum... 
Salam Sayam... ^^,

dari sekolah rendah sampai sekolah menengah - matriks up till U bukan Youtube aku still beli Ujang!
hoho, dari harga RM4.50, jadi RM4.90 dan sekarang RM5.90.. hoho~
da la beliau ni klua 2 kali sebulan..
tapi aku beli time berduit je la, masa kat matriks aku beli tak sampai 10 bijik pun.
masa nak UPSR, PMR and SPM aku stop beli jap, huhu. 
kalau beli pun BUMPER je la..

BUMPER tu ape???
Bumper ni Ujang keluaran edisi khas, macam Bumper Merdeka, Bumper Puasa, Bumper Raya.
biasanya 3 Bumper setahun. 
normal lah tu. kalau Bumper Raya ngan Puasa biasanya RM9.90 (termasuk CD and a few kad or postcard)
and kalau Bumper Merdeka, around RM6.90
#ni yang harga masa 2009-2010 kot, yang latest aku tak tau.

aku start kumpul Ujang since 2000.. ^_^
lama kan? ehehe! student, and aku bukan kayap kaya normal lah tu miss 3,4 siri. hihii~
and... aku tak bagi orang pinjam buku Ujang aku, and wat balik umah dorang, baca.
nak baca, baca je kat umah aku, (sebab dulu pernah org pinjam Ujang pastu letak merata2,)
ada satu kes, dia pinjam Ujang aku, pastu Ujang aku terkena hujan, menangis aku tengok.
*genggam penumbuk, geram!
memang tak dah la aku nak bagi pinjam orang.hoho!



this is my collection on 2009

another half of them.. ^^,
aku tak leh terime bila orang baca Ujang tapi muka ketat, huhu!
sama kes macam, taip text lucu2 tapi muka ketat.
*mulut boleh simpul2, padahal texting ia lap yu, yu lap ai...
hahhaaa, dan.. aku semamangnya akan gelak tanpa segan silu :D bila berdepan dengan situasi;
1. baca UJANG
2. mesej lucu2 ngan kawan (YM, Fb, what so on)
3. Dengar radio *gelak2 sambil taip entri, sebab tengah dangar JOHARA kat era.haha!



macam mana aku tak gelak, tak ke banganggnyer katak tuh! hahahaaa - Lepat

ni bongok gak! hahaa, haahahaha aahaahah! - Lepat
Kesian Atan, mengom Umar, kah3! - Papan

Umar sokmo bongok, eloknya ketuk kepal Umar tuh, hahaaha  hahaa *tutup mulut , gelak kuat, rumate nak tdo. - Papan




klik pada gambar kalau nak baca.. hehhee
oke, aku nak tido da, esok ada kelas, sambung baca Ujang esok plak ^^,
saje nak kongsi2 lawak Ujang, hahaha!

p/s: aku sayang Ujang, once aku setia ngan Ujang.. Ujang je lah sokmo.. ^^,
aku tak rasa membazir pun beli Ujang, masing2 ada minat.
so, there's no wasting if you spend some for ur hobby :)
human, need a break. You need humor, indeed.
Ujang always make me laugh (atas bas aku gelak2 gak! angkara Pak Cik Kordi)

No comments:

Post a Comment