Lala pathway

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, November 13, 2012

So...

buku plankton disebelah kanan, dipandang sepi,
tab yahoo email dengan alamat Mr. Yong aku biarkan ketepi,
terus, buka tab blogger dan jari aku sibuk menari.

Rabu, sepatutnya harini aku kena antar draf kerja lapangan pada Mr. Yong. 
tapi pagi2 lagi aku da sentap terbaca satu status.
Bak kata coursemate aku, "mulut orang" hahhaa , aku sendiri pun gelak. :D
memang la, aku lah babi, aku lah sial, aku lah bodo, sume nya aku. aku kan puaka.
boleh pulak anak buah aku kecoh2 bila terbaca status tu, "ni ada orang nak tumbuk che sue ni nekk" haha
ceit! budak kecik ni, potong anu baru tau.

pagi yang sentap

mengalir plak airmata macho aku pagi2 ni bila baca statement ni, tiba2 boleh tacim, haha! K'mon wid, mung kan puaka enough, strong dude! pada aku, jom kita selesaikan cara matang. Be a man. Face it, dun facebook. Aku call, tapi beliau tak angkat, tapi takpe, semua da settle, silap aku terlepas bicara, sampai ada yang terasa. :"(

to my friend,
yang terasa gila2 pasal entri aku yang ni, (aku pun xtau macam mana dia tahu pasal blog ni,haha tak kisahla!)
aku takda niat pun nak singgung mana2 pihak. Aku pun taknak cakap banyak dalam entri ni. tapi, aku tak aim kat ko bro, i saw your effort :) segalanya aku dah jelaskan kat beliau. Aku minta maaf bro. Maaf atas kesialan, kecelakaan, kebabian dan kebodohan aku. mungkin aku.....argh!

when people ask me, do i have blog? aku ada blog ke?
i tend to keep it secret, for me, my blog is the sacred place ever that i used to share my thoughts, my opinions and my feelings. 
So, you've read it? they read it? :)
personally, bila aku nak tulis sesuatu, aku pikir, dan pikir dan pikir. bukannya aku tak pikir.
blog bukan macam diari yang kita boleh hamburkan apa saja. blog ni umum, sesiapa je boleh jumpa dan baca. ada risikonya. aku pun da takda hati tiba2 nak menaip entri ni berjela2, nampak gaya, buku plankton dan tab yahoo Mr. Yong lagi menggoda. hehe!


nota kaki: tarbiah sugardaddy gwa dalam kete minggu lalu tiba2 replay skejap,
Jangan pinta hidup yang mudah, tapi pintalah hati yang tabah untuk menghadapinya.
:"( jom plankton, kita jalan2~ *sambil tarik tangan plankton.

No comments:

Post a Comment