Lala pathway

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Friday, April 13, 2012

Hari Jumaat di dapur Bonda.

hi!
assalamualaikum...
(tak jawab dosa, kalau jawab sayam.. :P )

esok aku da nak PERGI kampus...
again, continue being a student.
hectic life, berbollok dengan assignment, kuiz, test..bla..bla...
so, tadi aku wat ape kat dapur? hoho!
ada projek besar aku buat..

aku buat bekalan...
bekalan dunia.. haha!
untuk dibawa ke asrama. ^^,
argh !malas nak cakap banyak, scrollllll downn~

some paper cups for the project.
so.. i was planning to make muffin or whatsoever, cupcakes, cuppycakes, muffin, choc cake..
*
*
*
*

ari jumaat, ari cuti, anak2 buah mesti datang umah, Arbok, Aiman, Kimi, Icha.. 
sume pakat lepak. masa aku kat dapur, ada dua anak wet ni datang, nyendeng2 nak coklat~


so, i gave them, the left over. hoho!
siap tulis nama 'Aiman' lagi tu haa..
spending time wif them, was a precious moments. masa kita kecik2 dulu, kita mesti macam ni gak, nak2 time mak buat kuih raya, mesti sibuk2 gesel, curi cornflakes la, amik badam senyap2, culik jem nenas masuk dalam mulut, kulum2 ceri senyap2.. hoho!
(err ke aku je yang wat keje puaka macam tu? hahah!)


ARBOK! dengan pemutar tu skali dia licinkan, haaha boleh jadi Sunlight budak ni~


caution! HOT
TANGAN SIAPA KAT BELAKANG AKU..
hahaaha, mengom, aku tak tau arbok kat belakang,
time tengok gambar ni, 
terkejut beruk mak nyeh!, senget punyer budak! *haha! gelak sorang2 depan skrin! 


yeah! DECO bersama Eric time, haha!
kali ni aku tak buat aising, just a few je.. hoho~

this is my cousin, arbok's sister..
macam mana aku boleh tak de BAJU I <3 KELANTAN ?!
*genggam penumbuk!

finally.. bekalan dunia aku...
err bekalan akhirat pun perlu, bukan dunia je yang dikejar.. :)

comot gile kek cokelat aku, haha! sume ni gara2 payah nak masukkan dalam bekas..
arghh! janji Choclate Cake Moist aku sukses! :D


nota kaki: sometimes, spending time with kids, teach you how to be patient...
yes, they are very naughty, full of curiousity... spend time with them, then you'll notice that you know urself better than before.. :)
errr, gwa rasa kali ni gwa pergi kampus, gwa kena tinggalkan dulu r Patrick gwa.. segan r, gwa tumpang member gwa nak g kampus, huhhu! Patrick tu da la besar.. hoho! takpe2, sugarmummy cakap, nanti dia hantarkan Patrtick tu.

anyway, take care peeps!
<3 have a nice day!
jaga kesihatan demi yang tersayam, auww! ^^,



Hari Jumaat Di dapur Bonda, auww! ^^,



No comments:

Post a Comment