Lala pathway

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Sunday, February 17, 2013

i'm 20+1 year old!





Alhamdulillah!
What else you can say, when Allah long live your life?
Take a minute and think, i think, ALLAH really bless me. in everything that i did.
I failed, i scored, He planned well, indeed.

phew!
Growing old day by day. Today is my birthday, burstday, bornday, bufday, bestday, manufactured date, or whatsoever.haha!
Benji was the first person wishing my birthday. beberapa saaat masuk  27 januari terus ringtone Phyne Ballerz keudara, haha! Tapi, tapi tapi tapi... mentang2 aku duk kat umah, sugarmummy, sugardaddy, cngoh sume lupa besday aku, kalau duk jauh, 1 minit masuk 27 januari da kecoh call text itu ini. hahah! Dorang lupa la, mentang2 da dapat cucu baru. bluerk! :P haha! Unless, kak long, pelik jugak aku pukul 2 pagi tak tido lagi, text birthday kat aku, ehehe! so sweet kak long.

So, Benji bagi aku 3 + 1 permintaan. haha! Untung, kalau dulu aku suh dia wat request on the spot, tapi turn aku, dia bagi due date siap. ngeh ngeh ngeh! :D
Apa pun, t aku tebus permintaan2 tu naik sem depan. hoho! :D

dan...
dearest sugarmummy,
you really surprised me, mamma.
Petang Ahad tu, sugardaddy ajak aku pergi MesraMall, aku pun malas2 nak pergi. Da la takde kek ape pun masa besday aku. Sugarmummy masak apa pun tidak, berat je nak g MesraMall. Da la baru semalam g MesraMall beli barang dapur. nak buat ape tah. Sampai MesraMall, aku jalan malas2, sambil2 texting ngan arjuna hati. haha! Pastu seraya paa ngan maa ajak aku masuk BlueCube Celcom. Pastu aku macam biasa, kalau masuk Blue Cube, mesti cuit2 iPhone kat rak kanan tu. hehe! Seraya maa cakap, "adik nak ke henset tu, amik la maa bagi adiah ari jadi..." pastu aku macam alim2 kuceng la kan, "takperla maa, henset ni molek lagi, boleh pakai lagi, boleh lagi wat cakap kalau guna loudspeaker" hehe! padahal dalam hati, toink toink tioonk da hepinyer! hahaa! pastu paa plak.. "eh, cepatla amik kalau nak, ke nak henset lain.." hahaha aku pun apelagi.. "eh, boleh jugak, amik yang ni je la. warna putih." hahaha! mengom kan! aahahah! maa aku tanya lagi. "adik nak duit ke, nak henset. kalau ma bagi duit adik beli la henset sendiri..." pastu tak sempat aku nak balas maa cakap, "eh, toksoh la, kekgi duit habis, henset pun dok beli. bukan boleh jadi adik ni." hahahah!

Macam bermimpi aku boleh pegang iPhone5 dalam tangan sendiri. Terima kasih maa! :-*
Datang MesraMall semata2 nak belikan iPhone untuk aku. Ya Allah, they are such wonderful parents. Bersyukurnya aku.

Whoaah! i'm like dreaming! iPhone is in my hand! Panas2 lagi!


unboxing iPhone 5.
eh wait, aku minat hitam, tapi tak tau, macam mana aku boleh terpilih warna putih. hehe!

Nokia 6500Slide hadiah PMR aku, 6 tahun aku pakai hp tu. =)

harijadi yang pada mulanya suram dan kusam, kembali ceria dengan hadirnya iPhone dalam hidupku, auwww! :D
maaf ler publish lambat skit entri ni, haha! saje je. mau kasi seprais. :P
even Benji pun tak tahu lagi pasal iPhone5 ni, sampai la dia baca entri ni nanti. heheh!



nota kaki: Thanks ALLAH, gratitude to You for giving me these awesome and great people. They're wonderful and always make my day. Dearest Maa, Paa, Kak, Cngoh, Family, Friends and Benji too. Thanks for those wish and pray for me. Semoga ALLAH merahmati kalian semua. :-* Big hug!


3 comments: