Lala pathway

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, May 31, 2012

Food Therapy!

YEAHH!!!
(err tetiba yeah yeah ni pehal lah aku nih! hahaa)
ehem ehem!
*nak merepek sikit, sudi ke baca? :P

Assalamualaikum! salam sayam! ^_^,
food therapy?
yep! F.O.O.D - T.H.E.R.A.P.Y
pernah tak, after apa yang korang da lalui,
you treat yourself with something?
if yes, then its good! =)
ada orang tu, treat themselves dengan 
'SHOPPING THERAPY'
'JIMBA2 THERAPY'
KARA-OKE 30 lagu non-stop.
well, it depends... on how you give urself a treat ^.<
yang biasa aku buat salah satunya - food therapy for sure.
aku-makan-apa-yang-aku-nak-makan.

haip haip haip! lupakan kisah diet, yang penting aku perlukan terapi! haha!


my BRUNCH for today! kenyam2!
Gong Bo Chicken Rice, once i remember my mom :)


da sebat nasi sepinggan *da lama tak makan nasi sebenarnya, huhuhu!
i'm craving for....



TUTTI FRUITTI!
mine is Vanilla + Hershey's +green jelly +  jelly-letup-letup-dalam-mulut.
*aku tak tahu apanama menda bulat2 tu..
tapi jelly tu sangatttt sedap! geram rasa bile geget2 beliau ^^,

da kenyang makan-makan...
jalan2 pergi Pasar Payang... aku tengok ada 'menda' tu menari2 depan mata aku..
da la tengah panas ceng ceng ni..
boleh pulak beliau buat belly dance goda-goda aku.. *come to me.come to me! 
saje je beliau nak goda iman aku.. 
last2 berjaya jugak taktik beliau. huhuhu!
sweet kan beliau ni.. ^^,



aku pulun makan CENDOL PULUT plak... ^_^ weee~
ppepeperrgh! sedapnya cendol pulut ni, tuhan je lah yang tahu.. *slrrp leplep air liuq!




HASILNYA.... jeng jeng jeng!




muka kepuasan. macam PINGU da saya rasa  buat muka senyum macam ni!
hahahaahaa!

Alhamdulillah... terapi 70% berkesan... :) 
doakan untuk final exam saya! tataa~

nota kaki: kulupakan pasal berat badan, tinggalkan masalah sebentar, buat apa yang aku suka.hee~
kadang-kadang bila kita down, try.. try to inspire yourself with something that please you...
dan sentiasa senyum. =)
and always do remember.. "Segalanya pasti berakhir.."
jaga diri, muaachh!
owh ya, buat peminat2 yang menantikan fb saya, (peminatlah sangat, haha!)
maaf FB kena block dek wifi websense , manakala hp saya rosak... 
take care! take care! take care!!!! *jangan lupa jaga diri tu!


1 comment: