Lala pathway

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, May 23, 2012

3 Serangkai ♥

this photo is at Malam Akad Nikah my sister, celebrating the birthday.
(why? pehal aku ada sekali? haha! sebab besday aku tak sempat sambut, jadi tumpang sambut time ni! :P
aku punya besday time ni da lepas, hahaa! lalalaal~ )

23 mei 2012
hari lahir kakak gwa + sugardaddy gwa + anak buah gwa... 
last year we managed to gather, but this year...not really.. >.<
so today, gwa jumpa sugardaddy gwa je, beliau datang melawat gwa kat kampus.
ni la kot kali terakhir gwa jumpa Heartbeat gwa sebelum nak exam ni.
RE-INSPIRED! ^_^ RE-MOTIVATE!


anyway, i really miss this moments, 
payah kot nak berkumpul ramai-ramai anak beranak, hoho~

to my C'ngoh - adik doakan C'ngoh selamat lahirkan baby t, dan dapat ITTING yang comel dan sihat walafiat. semoga jadi isteri yang solehah serta menjadi ibu yang menawan auw auw!

to my niece, Aisyah - Che sue doakan Aisyah dapat 5A UPSR t. semoga kakak jadi anak yang solehah, dengar kata abah dan ibu. sayam Aisyah! (rindu.)

to my Sugardaddy -  sempena hari lahir ke 65 ni, adik doakan paa sihat, takde sakit2 lutut da, InsyaAllah. semoga paa bahagia dan murah rezeki. i'll make you proud papa. oath.



nota kaki: andainya masih ada esok...tiba-tiba gwa teringat kawan gwa yang telah pergi awal dulu menghadap Ilahi. hey awak, kalau awak masih ada, mesti kita jadi besties gila2 punya. tapi saya tak sempat nak kawan lama ngan awak, tapi saya tahu awak baik ngan saya. semoga ALLAH tempatkan awak dalam kalangan orang yang soleh.. aamiiin.. i miss you buddy.



this is my sugardady (on his besday)
turning 65 years old this year.
i  ♥  you pa


No comments:

Post a Comment