Lala pathway

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers

Friday, January 27, 2012

CRUSH or IN LOVE???

Assalamualaikum, salam sayam... 27 Januari 2012 - I'm turning twenty~ ^^, (phew no wrinkle yet :P )
gambar ihsan tumblr


er.....
paham dak maksud ayat tu?
oke, fine aku translate skit,
menurut gambar di atas.. 

"Berdasarkan kajian psikologi, jatuh hati (crush) hanya bertahan selama 4 bulan sahaja. Jika ianya melebihi, maka anda sudah dilamun cinta"

paham? *good, ni mak cemah shukew ni. auw!
berbalik pada tajuk entri ni, aku percaya pada kajian tu. sebab aku pernah crush kat someone,
tapi tak ke mana pun, hehe!

tapi... tapi.... tapi... kali ni, aku rasa ni bukan calang-calang crush! *damn! hantuk kepala kat keyboard!
sebab, da lebih 4 bulan kot... =.="
nak kata crush, lebih dari 4 bulan, nak kata chenta (auww!) tu tak taw le...
tapi tiap2 hari mesti kontek.. aishh!
tapi macam itu la.. *tibe lagu akim terngiang2 kat tinge aku. haha!

"mungkin inikah yang dinamakan cinta...
hati gembira rasa bila kau kata cinta..
siang yang suram kini menjadi ceria...
hati yang gelisah akhirnya kini menjadi bahgia....."


anyway, korang pun kena tahu, korang crush ke jatuh chenta. it is two different things dude, crush tu biasanya kat orang2 hensem dan cun. tapi chenta tak kenal rupe.. *pergh bangga A. Samad Said ngan aku!

chill! have a nice day.. ^^,









No comments:

Post a Comment